woensdag 28 november 2012

Vriendschap

Vriendschap vanuit vele hoeken bekeken... 

Vriendschap, iets kostbaar maar o zo kwetsbaar...
Ruzies, woordenwisselingen, schelden, ...
Misschien moesten we toch maar eens nadenken over onze vriendschapsbanden... 


Samen spraken we over enkele moeilijke vragen zoals "Mijn vriend plaagt mij graag. Moet ik dan nog zijn vriend blijven?" of "Waarom mag ik soms niet meespelen met mijn beste vriend?" ... 

We lazen gedichten, selecteerden belangrijke woorden en maakten nadien zelf gedichten rond vriendschap.
Een greep uit het aanbod: 


Vriendschap is als een weg want die blijft oneindig duren. 

Vriendschap is als een ster want elke vriend blinkt uit in iets! 

Vriendschap is als de hemel want elke vriend is een ster... 







3 opmerkingen:

  1. ik vind dat vriendschap heel belangrijk is,dus ik vind het goed dat we daarover werken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Antoine:
    Het was leuk en vriendschap is heel belangrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jullie hebben gelijk vrindschap is heel belangrijk

    BeantwoordenVerwijderen