maandag 13 mei 2013

Polderklassen dag 1

Hallo lieve ouders!

Eindelijk liggen de (b)engeltjes te slapen!
Het was een drukke dag vandaag! Eerst ons avontuur met de trein, vervolgens het ontdekken van de hoeve, nadien het bezoek aan het kakelende kippenmuseum, ... Waar we niet enkel kennis maakten met kippen ;) Raar maar waar!

We maakten de geboorte mee van een kuikentje, ontmoette een prairiehond, een lama, een dromedaris, een buidelrat, een mara en tal van ander pluimvee!

Aangekomen in de hoeve namen de kinderen hun kamertje in gebruik!

Een lekker avondmaal stond op ons te wachten: lekkere warme groentesoep, frietjes met kip en worteltjes en als dessert een IJSJE!!!

Wees niet ongerust, iedereen stelt het goed!














Tot morgen!

1 opmerking:

  1. Hallo allemaal,

    Leuk om jullie avonturen via jullie blog te volgen. Ik ben benieuwd naar de foto's. Ik ben er zeker van dat jullie een zalig weekje zullen beleven. Ik ben zo benieuwd naar al jullie verhalen. Het is maar stilletjes in de opvang zonder jullie. Zoals jullie weten als jullie terug komen zal ik er voor een maandje niet zijn. Ik ben terug op school op 17 juni. Maar hou jullie bus zeker in het oog. En als ik terug kom, neem ik zeker de zon mee!
    Groetjes, juf Nafisa

    BeantwoordenVerwijderen